Thursday, January 27, 2011

My Dear

Robert Burns

O, my luve's like a red, red rose,
That's newly sprung in June.
O, my luve's like the melodie,
That's sweetly play'd in tune.

As fair art thou, my bonie lass,
So deep in luve am I,
And I will luve thee still, my Dear,
Till a' the seas gang dry.

Till a' the seas gang dry, my Dear,
And the rocks melt wi' the sun!
O I will luve thee still, my Dear,
While the sands o' life shall run.

And fare thee weel, my only Luve,
And fare thee weel a while!
And I will come again, my Luve,
Tho' it were ten thousand mile!


1 comment:

Susan Lenz said...

Hi Michelle!
First and foremost, I want to thank you for sending me an entire padded envelop of those little white, plastic dairy seals! I was totally stunned and completely happy. Over the past weekend I made "recycled bridal jewelry" using your donation. Please check it out on my blog! Thanks again....ever so much!
Susan